Sjevernoamerički i britanski kupci vino ocjenjuju to boljim što im je teže izgovoriti ime s etikete, pokazalo je istraživanje kanadskog svečilišta Brocks.
To ne znači da su kupci baš sasvim “blesavi”, objasnila je voditeljica istaživanja dr. Antonia Mantonakis.
Vina s imenima koja se teško izgovaraju u pravilu su im nepoznata pa misle da su rijetka i zato posebno dobra, rekla je dr. Mantnakis i dodala da su takva vina kupci spremni više platiti.
Možda zato i ne čudi što su se bordoška vina od sredine 18. stoljeća pa do kraja prošlog najviše prodavala u SAD-u i Velikoj Britaniji. Najbolja su im vina, valjda, bili Château Rauzan-Gassies, Château Pichon Longueville Comtesse de Lalande (desno), Château Croizet Bages, Château Pédesclaux…
Valja se tu prisjetiti starog vica kad je policajac zaustavio pijanog Štefa.
Što ste pili?, pitao ga je.
Napiši graševinu jer chardonnay ionako ne znaš izgovoriti, odgovorio je Štef.