Teško je zamisliti morbidniji povod za predsavljanje vina od onog koji koristi vinarija Lieb s njujorškog Long Islanda. Predstavili su merlot i chardonnay pod etiketom 9/11 u spomen na teroristički napad na New York 11. rujna 2001. Kažu da će šest do 10 posto prihoda od svake boce dati fondu koji gradnjom muzeja i memorijalnog centra želi spriječiti da ubojstvo tisća nevinih ljudi ne padne u zaborav. Vina prodaju po 19,11 dolara i tvrde da su u mjesec dana, otkako su na tržištu, fondu ulatili 8000 dolara. Sličan marketinški pothvat” vinarija je imala i 2004. Tad su prodavali September Mission merlot za 9,11 dolara i fondu, tvrde, donirali 9,11 centi od svake boce. Skupili su, hvale se, 25.000 dolara. Američki sommelieri odbili su kušati vino koje podsjeća na veliku tragediju, no ipak su ga “ocijenili”: Neukusno je!