Francuska kompanija Remy Cointreau prodaje svoja dva šampanjska brada Piper-Heidsieck i Charles Heidsieck. Kao potencijalni kupci spominju se multinacionalne kompanije Pernod Ricard i Diage, a analitičari očekuju da će “transakcija” vrijediti oko 450 milijuna eura (3,33 milijarde kuna).
Grupa Remy Cointreau najviše zarađuje u svojoj diviziji konjaka. Remy Martin nosi im više od 100 milijuna eura profita godišnje. Sekcija likera i ostalih alkoholnih pića, među kojima dominira Cointeau, a imaju i Metaxu, rumove…, također dobro posluje, a profit je otprilike upola manji nego u konjacima. Šampanjci, pak u tu utrku ne mogu. Posljednju fiskalnu godinu završili su s 4 milijuna eura gubitka i otišli na bubanj.
Šampanjska kuća Piper-Heidsieck osnovana je 1785. godine, a 1851. Charles Heidsieck se odvojio o obitelji i snovao svoju šampanjeru. “Udružile” su se u grupi Remy Cointreau i posljednjih godinu dana prodale 6,9 milijuna boca šampanjca. Od toga je Piper-Heidsieck prodao 5,6 milijuna. Za trgovce destilatima, to su ipak premale brojke.