Veliki interes domaćih i stranih gostiju vlada za nadolazeću skijašku sezonu, a Slovenci se ponovno intenzivnije okreću gostima iz inozemstva. Hrvatskim gostima će se posebno obraćati u marketinškim kampanjama, budući da su rezultati iz 2019. godine ukazivali na rast interesa za slovenske destinacije. Rekli su to predstavnici Slovenske turistične organizacije (STO) te brojni hotelijeri i ostali važni turistički subjekti na predstavljanju turističke ponude u hotelu Dubrovnik u Zagrebu.
Planovi su, objasnili su, “na trasi održivog i zelenog” pa su osmislili i novu kategoriju održivog certificiranja za ugostitelje Slovenia Green Cuisine. Oznaku zasad ima samo 30 objekata, iako među ugostiteljima za nju vlada veliki interes. Za nju treba ispuniti stotinjak kriterija kako bi se isprofilirala kao jamstvo kvalitete ponude.
Ponuda bi se ukratko mogla opisati kao “hlađenje na skijanju, grijanje u termama, okrijepa u vinarijama”, a predstavile su je tvrtke Sava hoteli, Terme Olimia, Thermana Laško, Rimske Terme, Rogaška Slatina, Boutique hotel Atlantida, Kštm Sevnica, Ktrc Radeče, Grad Bled, Alpinia hoteli Bohinj, Hit Alpinea Kranjska gora, Hoteli i casina Hit Nova Gorica, Pohorje Village, Terme i skijalište Cerkno, Terme Snovik, Rogla, Terme Zreče i Postojnska jama kao i dvije vinarije Jeruzalem Ormož i Klet Krško. Uzvanike su ukusnim poprtnikom, tradicionalnim božićnim kruhom koji je u registru nematerijalne baštine, počastile gošće iz Posavja, čuvarice gastro tradicije tog slovenskog kraja.